Дослідницька діяльність в НУШ
Дослідницька діяльність в НУШ
„Якщо з боку педагога не дається дитині
матеріал для власної розумової діяльності,
настає найстрашніше, що може бути – нудьга”.
К. Ушинський
Найефективнішим засобом, який підводить дитину до розв’язання проблеми, є насамперед пошуково-дослідницька діяльність дітей. Тому, що діти є природженими дослідниками, які активно пізнають навколишній світ шляхом проб і помилок, а винагородою за активність та допитливість учнів є їхні самостійні «відкриття».
Досліди – це, мабуть, те, що учні 7 класів Тереблянського опорного ліцею, під час вивчення хімії, люблять найбільше. Досліди сприяють розвиткові спостережливості, мисленнєвої діяльності. У кожному досліді розкривається причина певного явища, тому діти мають нагоду самостійно висловити та обґрунтувати своє судження. Набутий досвід та отримані знання запам’ятаються їм надовго!