Звіт з виховної роботи за ІІ семестр 2022-2023 н. р.
Звіт з виховної роботи за ІІ семестр 2022/2023 н. р.
Відповідно до статті 15 Закону України «Про повну загальну середню освіту» від 16.01.2020 № 463-ІХ у закладах освіти виховний процес є невід'ємною складовою освітнього процесу і має ґрунтуватися на загальнолюдських, культурних цінностях українського народу, цінностях громадянського (вільного демократичного) суспільства, принципах верховенства права, дотримання прав і свобод людини громадянина тощо.
На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України № 988-р від 14.12.2016 «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» зі змінами (розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 р. № 592-р), наказів Міністерства освіти і науки України, від 31.10.2011 № 1243 «Про основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», від 25.11.2011 № 1358 «Про виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2011 № 1039 «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку кримінальної юстиції щодо неповнолітніх в Україні» зі змінами (Розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.02.2017 N 92-р (92-2017-р), від 03.03.2016 № 214 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України з виконання Плану дій з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року», листа МОН України від 10.08.2022 року «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р.», указу Президента України від 16.03.2022 року №143/2022 «Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України», наказу МОН України від 06.06.2022 року «Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 N641», з метою забезпечення чіткої організації виховного процесу, позаурочної зайнятості учнів та вихованців закладів загальної середньої та позашкільної освіти, створення безпечного освітнього середовища.
Нормативною базою для організації виховної діяльності в освітніх закладах є:
- Конституція України;
- Конвенція про права дитини (ратифікована Постановою ВР від 27.02.91 № 789-XII);
Закони України:
- «Про повну загальну середню освіту» від 16.01.2020 № 463-ІХ;
- «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 № 2402-ІІІ;
- «Про протидію торгівлі людьми» від 20.09.2011 № 3739-VI;
- «Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у XX столітті» від 09.04.2015 № 314-VIII;
- «Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років» від 09.04.2015 № 315-VIII;
- «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» від 09.04.2015 № 317-VIII;
- «Про запобігання та протидію домашньому насильству» від 07.12.2017 № 2229-VIII.
Засадами державної політики у сфері освіти та принципами освітньої діяльності є: єдність навчання, виховання та розвитку (ст. 6 Закону України «Про освіту»).
Виховання органічно поєднане з процесом навчання дітей, опанування основами наук, багатством національної і світової культури.
У Новій українській школі виховний процес є невід’ємною складовою освітнього процесу у закладах освіти (ст. 15 Закону України «Про повну загальну освіту». Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/463- 20#Text ) і має ґрунтуватися на загальнолюдських цінностях, культурних цінностях Українського народу, цінностях громадянського (вільного демократичного) суспільства, принципах верховенства права, дотримання прав і свобод людини і громадянина, принципах, визначених Законом України «Про освіту", та спрямовуватися на формування:
- відповідальних та чесних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству;
- поваги до гідності, прав, свобод, законних інтересів людини і громадянина; нетерпимості до приниження честі та гідності людини, фізичного або психологічного насильства, а також до дискримінації за будь-якою ознакою;
- патріотизму, поваги до державної мови та державних символів України, поваги та дбайливого ставлення до національних, історичних, культурних цінностей, нематеріальної культурної спадщини Українського народу, усвідомленого обов’язку захищати у разі потреби суверенітет і територіальну цілісність України;
- усвідомленої потреби в дотриманні Конституції та законів України, нетерпимості до їх порушення, проявів корупції та порушень академічної доброчесності;
- громадянської культури та культури демократії;
- культури та навичок здорового способу життя, екологічної культури і дбайливого ставлення до довкілля;
- прагнення до утвердження довіри, взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;
- почуттів доброти, милосердя, толерантності, турботи, справедливості, шанобливого ставлення до сім’ї, відповідальності за свої дії;
- культури свободи та самодисципліни, відповідальності за своє життя, сміливості та реалізації творчого потенціалу як невід’ємних складників становлення особистості.
Єдність навчання, виховання і розвитку учнів забезпечується спільними зусиллями всіх учасників освітнього процесу.
Питання про стан виховної роботи у нашому закладі постійно слухаються на нарадах при директорові, педрадах: питання моральне виховання учнів на уроках та в позаурочний час та виконання «Плану заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання учнів школи до 2025 роки»; методоб’єднаннях класних керівників, загальношкільних зборах та конференціях і відображається у відповідних наказах.
Виконуючи завдання і реалізуючи основні принципи виховної роботи, педагогічний колектив школи орієнтуються на нормативно - правову базу з питань виховної роботи.
Для їх реалізації у школі був розроблений план виховної роботи навчального закладу та плани виховної роботи класних керівників.
Виховна діяльність здійснювалась у відповідності до наступних ключових напрямів:
• військово-патріотичне виховання;
• громадсько-правове виховання;
• екологічне виховання;
• художньо-естетичне виховання;
• родинно-сімейне виховання;
• моральне виховання;
• профорієнтаційне виховання;
• превентивне виховання
• формування здорового способу життя;
• розвиток творчих здібностей.
Та відповідно до основних орієнтирів виховання:
• ціннісне ставлення до себе;
• ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;
• ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
• ціннісне ставлення до праці;
• ціннісне ставлення до природи;
• ціннісне ставлення до культури і мистецтва.
Найбільшу увагу в своїй роботі педагогічний колектив приділяв вихованню в своїх учнях моральних якостей: доброзичливості, поваги до людської гідності, милосердя, доброти, толерантності, потреби в емоційному та духовному контакті з людьми, потреби у самоповазі, патріотизму, національної самосвідомості, розуміння приналежності до українського народу.
В основу діяльності школи покладено принцип гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських та релігійних організацій, поєднання загальнолюдського і національного взаємозв’язку, розумового, морального, фізичного і естетичного виховання, науковості, диференціації, індивідуалізації змісту і форм освіти, розвиваючого характеру навчання.
З ціллю організації зайнятості учнів, забезпечення повноцінного всебічного розвитку учня, розумового естетичного, фізичного та розвитку природних здібностей створена система особистісного підходу.
Класні керівники 2-го, 4-го, 5-11 класів акцентували увагу на тому, що патріотизм - це звичайний стан повсякденного життя людини, який виявляється не тільки під час надзвичайних ситуацій, а і у прагненні жити в Україні, розумінні необхідності дотримання конституційних та правових норм, володінням державною мовою, шанобливим ставленням до історії, культури та традицій українського народу.
Національно-патріотичне виховання є складовою виховного процесу, головною метою якого є набуття молодими громадянами соціального досвіду, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування особистісних рис громадянина Української держави.
Учні школи приймають активну участь в громадському житті школи і класу. Діти є досить активними та охоче беруть участь у різноманітних шкільних конкурсах і змаганнях. Результатом роботи співпраці класного керівника та активу учнівського самоврядування є демократичні стосунки у колективі, організація та проведення свят, виховних годин, конкурсів, екскурсій, походів на природу, створення дитячих проектів, акцій.
Організація освітнього процесу в умовах воєнного стану потребувала іншого змісту та підходів до проведення виховної роботи. Основним цільовим напрямом було забезпечення безпекової складової здоров’я особистості, забезпечення її фізичного, психічного, соціального і духовного благополуччя.
Особливо важливим стало, продовжити формувати громадянина-патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю, який здатний побудувати суспільство. У сучасних умовах патріотичне виховання молодого покоління набуває особливої актуальності, тому патріотичне виховання є важливою складовою загального виховного процесу. Тому для співпраці з учнями та батьками залишився Google Classroom, а також раніше створені групи у Viber. Виховна робота під час військового стану проходила у формі відеоуроків, спілкування, обговорення цікавих постерів, інтернет-конкурсів, перегляду суспільних проєктів.
Результати роботи публікувалися на сторінці нашої школи у Фейсбук та на сайті закладу.
Протягом січня– червня 2023 року було проведено виховні заходи:
- Різдвяна коляда ( учні 7-9-х класів)
- До дня Соборності (22 січня) були проведені такі тематичні виховні години онлайн:
- « Моя Україна соборна і вільна » (5 – Б, Чопик Г.Ю.);
- Урок – мандрівка « 100 річниця з проголошення злуки до Дня Соборності України » (6 – А, Куцина Н.В.);
- « День соборності України: історія і сучасність » (6 – Б, Бухало І.В.);
- « Соборна мати Україна, одна для всіх як оберіг! » (7 – Б, Габор Т.І.);
- « Єдина країна – єдиний народ » (8 – А, Чопик Н.А.);
- « Ти у нас єдина наша ненька Україна» (8 – Б, Роман Г.М.);
- « Нам берегти тебе - соборну та єдину » (9 – А, Роман О.І.);
- « Україна – соборна держава » (9 – Б, Куцина Н.І.);
- « Соборна Україна – від ідеї до життя » (11 клас, Куцина Н.П.)
- Інформаційна хвилинка до міжнародного дня пам’яті жертв Голокосту (9-Б клас; вчитель історії Куцина Н.П.)
- Круглий стіл «Разом для найкращого Інтернету» до дня безпечного Інтернету (педагог-організатор Чопик І.В.)
- Тиждень Героїв Небесної Сотні:
- Виховна година «Вони помирали, щоб жила наша Україна » (5 – Б, Чопик Г.Ю.);
- Відкритий виховний захід «Україна – єдина країна» (5-А, Б Стойка-Салей М.В., Чопик Г.Ю.);
- Виховна година «Пам’ять про Небесну сотню» (6-А, Куцина Н.В.);
- Виховна година «В єдності наша сила, і правда і воля!» (6-Б, БухалоІ.В.);
- Челендж «Герої нашого часу» (8-А, Чопик Н.А.);
- Виховна година « Нові часи, нові Герої» (8 – Б, Роман Г.М.);
- Виховна година « Ми вас пам’ятаємо» (9 – Б, Куцина Н.І.);
- Виховна година «У нашій пам’яті вони залишились назавжди» (10-А, Чопик В.В.);
- Виховна година «За Україну! За її волю!» (10-Б, Несух Н.Ю.);
- Виховна година «У Єднанні – наша сила» (11 клас, Куцина Н.П.).
- День пам’яті Героїв Крут. Урок пам’яті «Слово про героїв Крут».(Чопик Н.А. – вчитель історії)
- Інформаційні хвилинки до дня пам’яті воїнів-інтернаціоналістів (класні керівники 5-11- х класів)
- Загальношкільна виховна година «24 лютого - початок війни рф проти України» ( Герег М.В. – ЗВР )
- Акція «Запали свічку пам’яті за загиблими унаслідок збройної агресії російської федерації» (класні керівники 5-11- х класів)
- Позакласний виховний захід до міжнародного дня Весни «Я –Українка і в цьому моя суперсила» (11 клас, Куцина Н.П.)
- День профорієнтації: «Вчись учитись, щоб уміти трудитись». Відеоперегляд роликів «Світ професій». Усний журнал «Унікальні професії» (класні керівники 9-11х класів)
- Конкурс «Кращий декламатор віршів Т.Г. Шевченка» в рамках Шевченківського тижня (Роман А.М., Кошілко І.І. )
- Пісенний конкурс «Караоке у Тереблі» до всесвітнього дня голосу ( Юхимчук А.В – директор, Герег М.В. - ЗВР)
- Безстрокова акція "За чисте довкілля" (класні керівники 2-4-5-11 класів, вчителі - предметники)
- Загальношкільна виховна година «День пам’яті Чорнобильської трагедії» (Герег М.В. – ЗВР, класні керівники 5- 11 класів)
- Майстер-клас «Писанка мальована з любов’ю» (класні керівники 2-4-5-11 класів, вчителі - предметники)
- Виставка-конкурс декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій рідний край» (класні керівники 2-4-5-11 класів, вчителі трудового навчання)
- Бесіда «Скажемо курінню – ні!» (Левко Н.В. - практичний психолог, Чопик М.М, - соціальний робітник)
- Благодійні акції «Відкрий серце – подаруй любов» (допомога літнім людям та сім’ям ВПО). Виготовлення сувенірів - оберегів для воїнів ЗСУ, виготовлення маскувальних сіток.
- Операція ЧП ( чистота та порядок, упорядкування території школи, громади). Еко толока « Зробимо громаду чистішою разом». (класні керівники 2-4-5-11 класів, вчителі – предметники )
- Заходи до Міжнародного дня птахів. Акція «Зустрічаймо птахів – зустрічаймо весну!» (Куцина Н.В, Антал Л. М. – вчителі - біологи)
- Інформаційні хвилинки до Дня пам`яті та примирення (класні керівники 2-4-5-11 класів)
- Лекція для старшокласників «Психологічні особливості добору професійної діяльності та психологічна підготовка до підсумкової атестації, НМТ» (11 клас; Куцина Н.П.)
- Позакласний захід до дня матері. «Тепло маминих долонь». (7-Б клас; Габор Т.І.)
- Дня вишиванки «З днем вишиванки моя, Україно!».(8-Б клас; Роман Г.М. )
- Тиждень безпеки дорожнього руху в умовах воєнного стану:
- Учні 5 - А класу, разом з класними керівником Стойкою - Салей М. В., виготовили стінгазету «Дорожні знаки та їх призначення»
- Бухало І. В. - класний керівник 6 - Б класу, провела виховну годину на тему: «Безпечна дорога додому».
- Чопик Н. А. - класний керівник 8 - А класу провела виховну годину на тему: «Безпека на дорозі!»
- Несух Н. Ю. - класний керівник 10-Б класу провела виховну бесіду: «Правила дорожнього руху знаєш - то ж здоров`я зберігаєш».
- З метою розширення знань учнів щодо безпечної дороги додому зі школи,
повторення дорожніх знаків та їх призначення, закріплення правил
дорожнього руху Куцина Н. В. - вчитель основ здоров’я, провела бесіду з
учнями 6 - Б класу на тему: «Безпечна дорога додому»
- Чопик В.В. - класний керівник 10 - А класу провела виховну годину на «Порядок дій та правила поведінки у разі виявлення вибухонебезпечних предметів»
- Чопик М.І. – класний керівник 4 класу провела виховну бесіду на тему:
«Безпека на дорозі (Пішохід, велосипедист, пасажир). Поведінка при ДТП»
- Худан Г.В. – класний керівник 2 класу провела виховну бесіду на тему: «Дорожні знаки та їх значення».
- Участь у ІІ етапі всеукраїнського національно-патріотичного конкурсу «Джура»
- Загальношкільне свято останнього дзвоника «Щоб в серці жила Україна» (Герег М.В. – ЗВР)
- Проведення інструктажів з учасниками освітнього процесу «Як діяти у випадку тривоги» та поради практичного психолога;
- Плетіння сіток для ЗСУ (класні керівники 2-4-5-11 класів, вчителі - предметники)
- Дні безпеки життєдіяльності. Проведення відповідних інструктажів з техніки безпеки та правил поведінки (класні керівники 2-4-5-11 класів)
Значну увагу протягом року приділяли роботі Ради профілактики правопорушень, профілактиці булінгу у шкільному середовищі та роботі з попередження випадків торгівлі людьми.
Усі заходи сприяють поліпшенню умов навчання, розвитку та виховання дітей. З учнями школи, схильними до девіантної поведінки та пропусків навчальних занять без поважних причин, проводиться планомірна робота щодо охоплення їх навчанням та позаурочною діяльністю.
Приділялася увага роботі з попередження наркоманії, алкоголізму, боротьбі з тютюнопалінням серед неповнолітніх. З метою профілактики та пропаганди здорового способу життя, боротьби з наркоманією та СНІДом, відповідно до річного плану роботи проводилися тематичні заходи. У школі розроблено наскрізну систему бесід та тематичних годин з морально- правового виховання. Під час виховних годин класні керівники застосовували активні методи роботи, використовували методику колективної творчої діяльності.
На постійному контролі знаходиться відвідування учнями школи. У закладі було запроваджено звітування по відсутніх на уроках. Проводився щоденний моніторинг на хворих учнів, вчителів та працівників на гостру респіраторну захворювання, у разі їх виявлення приймалися відповідні рішення. Заходи, які були проведені, спрямовані на підвищення ефективної діяльності, активізацію діяльності педагогічного та учнівського колективів в напрямку правових знань та правової пропаганди із запровадженням інноваційних методик профілактики правопорушень.
Також, у зв’язку з воєнними діями та оголошеним військовим станом у країні та необхідністю евакуюватися з небезпечних регіонів питання контролю за дітьми стало особливо гостро. Тому адміністрація школи тримала на постійному контролі пересування колективу школи. Класними керівниками налагоджений тісний контакт з кожною сім’єю. Проводився щоденний моніторинг за пересуванням сімей і дітей в них. Кожного ранку класні керівники звітували щодо пересування і навчання дітей в таких складних умовах.
Формування ініціативної, здатної приймати свідомі рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами через участь в органах учнівського самоврядування.
Проводилася цілеспрямована профілактична робота з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти.
Видані накази, які стосуються питань безпеки життєдіяльності та запобігання дитячого травматизму, ці питання систематично розглядалися на нарадах при директорові, педагогічних радах. Для удосконалення профілактичної роботи щодо запобігання дитячого травматизму серед вихованців класними керівниками проводиться комплекс бесід:
- з правил дорожнього руху;
- з правил протипожежної безпеки;
- запобігання отруєнь;
- з безпеки при користуванні газом;
- з безпеки з вибухонебезпечними предметами;
- з безпеки на воді;
- з безпеки користування електроприладами, при поводженні з джерелами електроструму.
Крім того, класні керівники проводять бесіди зі школярами з попередження всіх видів травматизму та записують бесіди до класних журналів та класного зошиту, а перед початком зимових та літніх канікул проводиться первинний інструктаж із записом в журнал інструктажів.
Протягом ІІ семестру було проведено тиждень безпеки дорожнього руху з 15 до 23 травня 2023 р. «Безпечна дорога додому». У рамках Тижня було проведено бесіди, челенджі, перегляд відео-уроків, конкурс плакатів та малюнків, цікаві перерви, практичні заняття, вікторини.
Спортивно-масова робота в школі невід’ємно пов’язана з організацією та проведенням спортивно-масових заходів в позаурочний час. У рамках проєкту «Активні парки – локації здорової України» був проведений фізкультурно-оздоровчий захід «Здорова Україна» (Молнар Н.В. – вчитель фізкультури)
Протягом ІІ семестру було проведення моніторинг роботи щодо академічної доброчесності здобувачів освіти та працівників закладу. Вкрай важливим є усвідомлювати потенційні внутрішні та зовнішні чинники, які зумовлюють академічну нечесність, передусім морально-культурні, інституційні та освітньо-виховні. Варто наголосити, що академічна доброчесність, чесне здобуття якісної освіти є ключем до успіху нашої країни, а молодь готова зробити крок назустріч змінам і почуватися більш комфортно, висловлюючи власну думку, здобуваючи якісну освіту та будуючи кар’єру, покладаючись на власні сили. Потрібна просвітницька діяльність, популяризація академічної доброчесності, її основних принципів, пояснення, чому не можна списувати, які наслідки це матиме у розвитку освіти, науки і країни в цілому.
Профорієнтаційна робота в 2022/2023 навчальному році проводилася як в очному так і в дистанційному форматі. Випускники познайомилися з такими закладами, як: Виноградівський коледж Мукачівського університету, Ужгородський НУ, національний університет «Львівська політехніка», Дубівський коледж, Ужгородський коледж УЖНУ та ін.
На період запровадження воєнного стану в Україні (Указ №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні») у закладі, на постійній основі, проходить інформування учасників освітнього процесу та працівників (онлайн зустрічі, хвилинки спілкування) про межі поширення, наслідки, способи та методи захисту, а також дії у зоні можливої надзвичайної ситуації. Також адміністраторами групи ФБ розповсюджується корисні поради від UNICEF Ukraine «Важливо, як ніколи», «Дітям про вибухонебезпечні предмети»; ДСНС України «Мінна безпека. Що потрібно знати та виконувати».
Проведені цільові профілактичні заходи, інструктажі напередодні літніх канікул, доведені до відома батьків у класних групах та розміщенні на класній сторінці у Фейсбук та сайті школи. У школі наявний журнал реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності для учнів при проведенні позашкільних та позакласних заходів. Класними керівниками були проведені інструктажі з безпеки учнів напередодні осінніх, зимових, весняних та літніх канікул.
Питання екологічного виховання в умовах сьогодення теж набуло не аби якої актуальності. Згідно річного плану виховної роботи на 2022/2023 н. р. у школі проходили заходи до Міжнародного Дня захисту тварин, акції «Турбота про птахів», «Пташині їдальні» по встановленню годівничок; акції «Happy Мяу для Мурчика», метою якої є допомога безпритульним тваринам. Заклад отримав сертифікат організації «Благодійний фонд «Щаслива лапа» за небайдужість до проблем безпритульних тварин та активну підтримку діяльності фонду «Happy Paw».
Школа бере участь у пілотному проекті по утилізації органічного сміття за ініціативи голови громади Р. Янчія. Під час прибирання шкільної території ми не спалювали суху траву та листя, а зносили в одне місце для подальшої переробки. Для цього було змонтовано дерев'яний контейнер, дно якого ізолювали від проникнення кротів. Потім його наповнили органічними відходами. Далі, за спеціальною технологією ця маса готуватиметься, щоб набути напіврозкладеного стану. В отриманий субстрат ми поселимо чотири родини каліфорнійських хробаків, які надалі виконуватимуть роботу "природніх санітарів".
Здобувачі освіти нашого закладу брали участь у різноманітних конкурсах та є призерами на рівні громади та обласному рівні:
- ІV Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин»
- Конкурс «Знай і люби свій край»
- Конкурс від екоцентру «Новорічна композиція»
- Конкурс дитячих малюнків «Мої права: разом до перемоги»
- Загальношкільний конкурс писанок, великодніх композицій «Великоднє диво»
- Конкурс дитячих малюнків «Я маю право на життя»
- Конкурс «Малюнок, вірш, лист до мами»
- ІІ етап Всеукраїнської національно-патріотичної гри «Джура»
Результати участі учнів протягом
2022/2023 н. р. у конкурсах на рівні громади та області
№ |
Місце |
Назва заходу
|
Учасники |
Клас |
|
І |
ІІ етап конкурсу Буштинської ТГ «Знай і люби свій край» |
Стойка-Салей Вікторія Керівник: Габор Т.І. |
7-Б |
|
І |
ІІ етап конкурсу Буштинської ТГ «Знай і люби свій край» |
Роман Вадим Керівник: Бухало І.В. |
6-Б |
|
ІІ |
ІІІ обласний етап конкурсу «Знай і люби свій край» |
Стойка-Салей Вікторія Керівник: Габор Т.І. |
7-Б |
|
І |
ІІ етап конкурсу Буштинської ТГ «Захисники України: історія і сьогодення». Номінація «Малюнок» |
Юхимчук Анна Керівник: Філіп Н.В |
5-А |
|
ІІ |
ІІ етап конкурсу Буштинської ТГ «Захисники України: історія і сьогодення». Номінація «Малюнок» |
Дуйчак Віторія Керівник: Філіп Н.В |
5-А |
|
ІІІ |
ІІ етап конкурсу Буштинської ТГ «Захисники України: історія і сьогодення». Номінація «Малюнок» |
Геняга Валерія Керівник: Філіп Н.В |
5-А |
|
І |
ІІ етап конкурсу Буштинської ТГ «Новорічна композиція» Номінація «Новорічний подарунок» |
Роман Вадим Керівник: Бухало І.В. |
6-Б |
|
І |
ІІ етап конкурсу Буштинської ТГ «Новорічна композиція» Номінація «Портрет, колаж» |
Феєр Ян Керівник: Роман Г.М. |
8-Б |
|
ІІ |
ІІІ обласний етап конкурсу «Новорічна композиція» Номінація «Портрет, колаж» |
Феєр Ян Керівник: Роман Г.М. |
8-Б |
|
І |
ІІ етап конкурсу Буштинської ТГ «Новорічна композиція» Номінація «Стилізована ялинка» |
Анишинець Даніелла Керівник: Белич М.М.
|
8-А |
|
ІІ |
ІІ етап конкурсу Буштинської ТГ «Новорічна композиція» Номінація «Сюжетна композиція» |
Худан Анастасія Керівник: Белич М.М.
|
7-А |
|
ІІІ |
ІІ етап конкурсу Буштинської ТГ «Новорічна композиція» Номінація «Сюжетна композиція» |
Чопик Радіслав Керівник: Бухало І.В. |
6-Б |
|
ІІІ |
ІІ етап конкурсу Буштинської ТГ «Новорічна композиція» Номінація «Сюжетна композиція» |
Виватенко Ілля Керівник: Белич М.М. |
7-А |
|
І |
ІІ етап конкурсу Буштинської ТГ «Мої права: разом до перемоги» |
Орос Олександра Керівник: Чопик Н.І |
9-А |
|
І |
ІІ етап конкурсу Буштинської ТГ «Мої права: разом до перемоги» |
Сиротенко Адріана Керівник: Герег М.В. |
9-А |
|
ІІ |
ІІ етап конкурсу Буштинської ТГ «Малюнок, вірш, лист» Номінація «Малюнок» |
Куцина Анна Керівник: Чопик М.І |
4 кл. |
|
ІІІ |
ІІ етап конкурсу Буштинської ТГ «Малюнок, вірш, лист» Номінація «Лист до мами» |
Шпраха Вікторія Керівник: Роман О.І. |
9-А |
|
І |
ІІ етап Всеукраїнської національно-патріотичної гри. Конкурс «Ватра» |
Рій «Лідер» |
|
І |
Конкурс «Перетягування линви»; |
|||
І |
Конкурс «Смуга перешкод»; |
|||
І |
Конкурс «Відун»; |
|||
ІІІ |
Конкурс «Впоряд» |
|||
ІІІ |
Конкурс «Рятівник» |
|||
|
І |
ІІ етап Всеукраїнської національно-патріотичної гри. Конкурс «Стрільба» |
Рій «Незламні» |
|
І |
Конкурс «Перетягування линви»; |
|||
І |
Конкурс «Смуга перешкод»; |
|||
І |
Конкурс «Відун»; |
|||
ІІ |
Конкурс «Рятівник» |
|||
ІІІ |
Конкурс «Ватра» |
|||
|
ІІ |
Конкурс «Стрільба»; (Одна з кращих серед ройових) |
Моркляник Корнелія |
|
|
ІІ |
Конкурс «Стрільба». |
Ільков Дмитро |
Протягом цього року у шкільному житті нашої школи впроваджувалась Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура»). Вона є невід’ємною складовою національно-патріотичного виховання учнівської молоді. Виховна система гри «Джура» включає в себе постійну роботу у школі протягом усього навчального року, дає можливість залучити до спільної дії учнів, педагогів, батьків, представників місцевого самоврядування та громадських організацій.
Виховна система гри «Джура» базується на козацьких і пластових традиціях. Така форма виховної роботи з учнівською молоддю є надзвичайно ефективною та актуальною, зважуючи на складні військово-політичні умови, що нині склалися в Україні.
Участь у грі «Сокіл» («Джура») сприяє національно-патріотичному та військово-спортивному вихованню молоді на основі козацьких традицій.
Усю виховну роботу колектив спрямовував на те, щоб допомогти здобувачам освіти розкрити свої творчі здібності, позбавитися комплексів та страхів, порозумітися між собою, пізнати один одного краще. Плануємо всім педагогічним колективом продовжити роботу в усіх напрямках у наступному навчальному році. Внаслідок системи навчально-виховних заходів, які проводяться в навчальному закладі, сформувалась модель випускника – самодостатнього, цілеспрямованого, патріотично налаштованого, освіченого, творчого, різносторонньо розвинутого українця, громадянина своєї держави.
Підсумовуючи, слід зазначити, що учні школи протягом ІІ семестру 2022/2023 н. р. були задіяні в навчально-виховному процесі, мали доручення, були залучені до роботи гуртків, спортивних секцій.
Отже, виховна система нашої школи — це комплекс виховних цілей, спільність людей, спосіб життя учнівського колективу, всі аспекти якого підлягають одній меті, забезпечуючи у процесі свого функціонування досягнення заданого результату .
Стратегія нашої роботи - це дитина, яка повинна бути насамперед здоровою, володіти сучасними технічними засобами комунікації, зорієнтованою на професійне самовизначення, уміння робити вибір, знати та поважати закон, знати права свої та чужі.
Виходячи з вищевказаного рекомендовано:
- Педагогічному колективу:
- Продовжити працювати над вирішенням виховної проблеми: «Формування національно-патріотичних якостей здобувачів освіти в умовах воєнного стану».
- Використовувати у своїй роботі інноваційні технології, чітко ставити виховну мету і прикладати достатньо зусиль щодо її досягнення.
- Залучати до проведення виховних заходів батьків та громадськість.
- Здійснювати вивчення індивідуальних, вікових, психологічних особливостей учнів їхніх інтересів, нахилів, уподобань.
- Класним керівникам:
- Систематично підтримувати тісний зв’язок з родинами учнів в яких виховуються учні, схильні до правопорушень, залучати батьків до участі в роботі Ради профілактики правопорушень.
- Постійно контролювати стан відвідування учнями школи навчальних занять. Вживати невідкладних заходів щодо попередження пропусків без поважних причин, тісно співпрацювати з відповідними службами.
- Припиняти будь-які прояви глузування, насилля, цькування і просто нетолерантного ставлення у класі. Виконувати свої функціональні обов’язки щодо об’єднання класу, згуртування учнів.
- Проводити виховні години на теми мобінгу, булінгу, психологічні практикуми за участю практичного психолога, кампанії, батьківські збори з розглядом питання про попередження домашнього насильства.
- Інформувати учнів про наслідки насилля, цькування, про відповідальність за такі дії, формувати у них ефективні стратегії поведінки в таких ситуаціях, вчити, як захистити себе і допомогти іншому.
- Постійно контролювати питання попередження дитячого травматизму та правопорушень серед учнів школи, з’ясовувати та аналізувати причини травм та правопорушень.
- Постійно повторювати базові правила поведінки та як діяти в разі виявлення мін та інших вибухонебезпечних предметів.
- Заступнику директора з виховної роботи:
- Продовжити роботу по організації та участі як класних колективів, так і окремих учнів школи у позакласних та позашкільних виховних заходах.
- Активізувати участь у роботі методичного об’єднання класних керівників по впровадженню інтерактивних технологій у методику роботи з дитячими колективами та удосконалювати роботу з національно-патріотичного виховання.
- Урізноманітнити способи впливу на учнів, які мають девіантну поведінку, залучити таких дітей до активного шкільного життя.
- Активізувати роботу з профілактики правопорушень серед учнівської молоді
- Педагогу-організатору:
- Продовжити працювати з учнівським самоврядування школи.
- Активізувати роботу шкільної Фейсбук сторінки.
- Активізувати роботу шкільного сайту.
- Сприяти залученню всіх комісій до шкільного життя.
- Керівникам гуртків:
- Будувати свою роботу на основі результатів діагностики інтересів та запитів вихованців.
- Залучати талановитих дітей до участі в різноманітних конкурсах, турнірах, змаганнях.